merhaba, 170 aylik bir kizim var. Kendisinde bircturlu cozum bualamdgnz ek gida reddi var. Yemek yemiyor oynamak icin istiyor sadece. Nerdeyse sadece anne sutuyle besleniyor. Tatil icin ailemle bulustuk bir sene oldu normalde biz uzaktayz yanimizda kimsemiz yok. Kizim burda emmek istediginde teyzelerine saldiriyor. Emme diyor goguslerini acmaya calisip. Bu duruma cok uzuldun ben varken gidiyor. Baskasindan ihtiyacni istiyor. Daha once boyle bir durumla karsilastiniz mi, kizim beni taniyor biliyor,saniyordum ama baskaymis