Kızlar günaydınlar
dün ablamın dağ evine geldik. Burada su kuyudan geliyor. İçiliyor diye kapalı su da getirmedik. Ama çok gaz yaptı. Oğlum 5.5 aylık gece baya zor geçti. Bugünde burada kalkacağız herhangi bir yerleşim yerine oldukça uzaktayız. Sorum şu; bu suyu kaynatıp içsem gaz yapma olayını çözebilir miyim? Yada başka bildiğiniz bir yol var mı?