Merhabalar, pazartesi 1.ay hepatit 2. Doz aşıyı yaptıracağız. Birkaç sorum var tecrübenizden yararlanmak için:
1- aşı sonrası bizi neler bekliyor ateş vs deniyor doğru mu?
2- doğru ise ne kadar sürüyor ve neler yapmam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor?
3- aşıyı sizce sağlık ocağında mı hastanede mi yaptırmalıyım?( hastaneden kastım özel hastane takipliyiz hemşirelerin pratikliğine çok güvenemiyorum orada doğum yaptım biliyorum çünkü)
4- Saçma da gelebilir ama aşı yapılırken biz mi tutuyoruz bebeği herhangi bir kıpırdama olmasın diye?( yanlış bir şey yaparım tutamam elim kayar diye çok korkuyorum)
İlk çocuğum ve biraz ürküyorum çevremde duyduğum 1-2 örnekten.
Teşekkür ederim merakla bekliyor olacağım.