Merhaba kızlar kızım 6 buçuk aylık yaklaşık bir 1 ay önce tadımlara başladım daha sonra öğün vermeye başladım ama son 2 haftadır hiç ağzını açmıyor o kadar uğraşıyorum internetten sipariş verdim onca ürün ama yok ağız ucuyla tadını bakıyor sonra hiçbir şekilde ağzını açmıyor hazırladığımla kalıyorum😔artık kafayı yemek üzereyim açta bırakıyorum yemiyor ne yapacağımı şaşırdım ağlayarak da veriyorum daha çok inatlaşıyor zaten kilosu sınırda birde yemek de yemeyince iyice endişelenmeye başladım bu konuda Öner’iniz varmı ?