ilknurcelik 5,5 ay sadece anne sütü ile beslendik 2-3 günde bir kaka yapabilirdi. Şimdi 7 aylığız 2 öğün ek gıda 3 öğün mama 3 öğün anne sütü alıyor bebeğim günde 3-4 kez kaka yapıyor. Mama olarak bebelac gold kullanıyoruz ondan mı yoksa ek gıdadan mı yoksa normal mi bu ayda bu kadar yapması ??