Bebegim 3ay 10gunluk erken doğmuştu
Ve kum döküyor yavrum 😭 dr su vermeye başla ilacı yok dedi,başka bi dr da antibiyptik başlayalım dedi kafam karıştı iyice 😥
Ilk zamanlar çok ağlıyordu su içmeye başlayınca biraz azaldı ama çişini yaparken ağlıyor sadece
Dua edin bizim icin ,başına gelen varsa onlar nasıl bir yol izlediler yazabilirmisiniz