Guler94 Tek tek yazarmışsınız gaz tam olarak kaçıncı ayda bitiyor ve neler yemedınız bu süreçte bebısım 4,5 aylık gece çok yoğun gaz oluyo kendı çıkartıyor alttan ama çok osuruyor gece uyanmasına sebep oluyor o da neler yediniz neler yemedınız anllerim
Crazymomy Guler94 hiç bir bakliyatı yemedim. asitli şeyler tüketmedim sadece maden suyu içiyordum. Sürekli anason rezene çayı içiyordum. Asitli meyveler yemiyordum bu şekilde.
UgurArasinAnnesi Açıkçası belli başlı gaz yapan bakliyatları çok fazla tüketmedim onun dışında yediğim her yiyeceğe kimyonu fazla fazla ekledim onun dışında kimyonlu rezene çayını tükettim bol bol aklında olsun çok faydası oluyor bebeğe canım. Uyanıkken de bol bol bebe yağı ile masaj yaparsan daha rahat uyuyacaktır
Tncns Kırmızı mercimeğin ve limonun gaz yaptığını duyunca çok şaşırmıştım. Karpuzda gaz yapıyormuş. Birde üşümemeye dikkat edin benim ayağımda hep kalın yünlü çorap sırtımdada hep hırkam olur. Üşütmenin çok gaz yaptığını düşünüyorum çocuğunda kendimin de üşümesi.
Crazymomy Tncns ben içiyordum ama sorun olmadı doğal ya sanırım o yüzden ama soda içmedim hiç meyveli falan. Sadece maden suyu