Semin232 Bebeğini anne ya nı beşikte yatırıp uyku konusunda memnun olanlar varmı gece sık uyanmaların önüne geçiyormu uyanınca sizi görüpngeri uyuyormu
Esmataha Semin232 ben ikinci de aldım kızım kıskandığı için kardeşini yatırmıyor kendi yatıyor 😅 ama en azından kıpırdadığı zaman uyanıp uykusu dağılmadan tekrar uyutuyorum
Kuzum35 Ben anne yanı aldım ilk başlarda sık sık uyandığı için yataktan çıkmama gerek kalmıyordu şimdi de sabahları uyanınca beni gördüğü için kendi kendine oynar onun oynarken çıkardığı seslere uyanırım☺️