Benim ki sekiz dokuz gibi uyuyor akşam bazen 10 u da buluyor gece iki üç kez emziryoeum uyuyor sabah dörtte uyanıyordu genelde sonra altı gibi yatıyordu bir saat felan sonra zaten hava iyice aydınlatınca pek yatmıyor en fazla yarım saat ama şu günlerde üçüncü ay atağını yaşıyoruz iyice altüst oldu uykusu ne gece kaldı me gündüz 🤦🏼♀️