Ben aylardır kızımı bırakamayacağım için marketi ve manavı eve isteyerek hallediyorum. Ne varsa internetten alıyorum ve yasak diye biliyorum kızımı aşıya götürürken bile 155 i arayıp isim soyisim vermiştim. Değiştiyse bilemiyorum tabi beni durdurmuşlardı ama yasak diye izah edip devam etmiştim yoluma