Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık uyku sorunu yaşıyoruz bol bol kendi odası hazır gündüzleri orda uyutuyorum ama geceleri yanındaki beşiğinde uyutuyodum bi kaç gecedir kendi beşiğinde yatırdım belki sorunsuz uyur diye iyi geldi gibi.şimdi böyle giderse odasını ayırmış olucaz. Sizce erken mi ya hemen yanımdaki odada nefes alış verişini bile duyuyorum ama içim hiç rahat değil yanımda olmadığı için. Oda ayırmak için erken mi ?