imranmucahit Bebeğim 4 ay 4 günlük meme reddi yaşıyoruz aç ama emmiyo mama+meme devam ediyorduk gündüzden beridir emmek istemiyo kendini geri atiyo yardim edin ne yapmam lazım
1prensAnnesii imranmucahit benim bebegim tam 4 aylık bikac gündür aynı sorunu bende yaşıyorum bu konu ile alakalı bi makale okumuştum diyorki istemdikce meme vermeyin bu daha çok uzaklaşmasına sebep olabilirmiş bende öyle yapıyorum teklif ediyorum memeyi istemezse zorlamıyorum istediği zamanda tuttuğu gibi ayağa kalkıp evi gezerek emziriyorum ve bu şekilde atlatıyorum sizde öyle yapın
Sumeyye-buglem imranmucahit 4 ay 5 günlük artık halim kalmadı kaynanmgile geldm birazda onlar ilgilensin diye çok yoruldum
Birkoalaanasi Gaz kontrol yapıp, ayakta emzir gezinerek evde. Ninni söyle, sohbet et. Göğsüme stiker yapıştırdım ilgisini çekiyordu. 🦕
HelloBenMiyasee Bu aylar çok rastlanan bi durum, bizde yaşamıştık altını açıp emzirme, ayakta emzirme uykuluyken emzirme ile aşmıştık 🤗 Kolaylıklar diliyorum zor bi süreç yıpratıcı
imranmucahit 1prensAnnesii çok teşekkür ederim istemedikçe bende vermiyorum gece uykuda vermeye çalışıyorum