OmerAlp03 Arkadaslar doğumdan sonra yani lohusalık döneminde ayakları şişen oldu mu acaba? hamileliğimde hiç şişmeşişti eve geldik doğumdan sonra ayaklarımın şiş olduğunu farkettim ??
Hll20 OmerAlp03 sezeryan olduysan narkozun etkisinden sislik olabilir canm. Bende olmustu 1 haftaya gecti.
Deletedmom388 OmerAlp03 benim de öyleydi.Bol su tükettim ve evde sürekli yürüyordum,yürüdükten sonra ayaklarımı yükseğe kaldırıp uzanıyordum.Bir süre sonra normale döndü🌸
Annelik00 OmerAlp03 inanılmaz şişmişti hatta çok korkmuştum bende bebeğim sarılıktan hastanede yatıyordu gidip gelmek zorunda kaldığım için eşimin ayakkabısını giyiyordum o derece ama geçti ☺️
Ejderhahavva OmerAlp03 ay benim çok fazla şişmişti ayaklarım mahvolmuştu..wc oturunca ayağımın katlanan yerleri ayağa kalkınca adım atmak bile çok zor oluyordu 37 numara olan ayağım bi anda 40 oldu yaklaşık 1 ay gecmedi
Birkoalaanasi Hastanede benimde çok fazla şişti. Ödem hâlâ devam ediyor 3 gün içinde günlük 2 buçuk litre su ile atmıştım ödemi🍉
gmz91 Benim normal doğumdu benımde acayip şişmişti. iki katı olmuştu resmen .doktor serumdandır gecer bı haftaya demişti öyle de oldu .bol su ve dinlenmek çaresi.
Defnedilan34 OmerAlp03 normal doğum yaptım doğum dan 1 hafta sonra aniden oturduğum yerde bilekten altın davul gibi şişti 1 haftada zor indi
Kuzum35 OmerAlp03 benimde öyle oldu hamilelikte hiç şişmedi ama doğumdan sonra balon gibi olmuşlardı 1hafta içinde geçiyor doktorum normal bir sorun yok demişti