Ysmn9282 benim de öyle,ateşimi var hasta mı bu çocuk diye sürekli kontrol ediyorum,🤗 uyuyo ama kısa kısa gündüz, göğsümde uyuyorsa rahat 1 saat deliksiz uyuyo,ama kan şekeri düşer diyorlar uzun saatler süren aclikta, o yüzden 3 saatte bir besliyorum,mama ile besleniyoruz biz,