Biz patatesle başladık…Alerji tanımız var Bizim egzaması olduğu için ama testlerimiz negatif pandemi dolayısı ile gidemedikte şuan temkinli bir şekilde 3 gün kuralı ile devam ediyoruz.
7 ay 17 günlük olduk denediklerimizi şöyle sıralayabilirim sizin için ;
Patates… Havuç …. Bezelye ….Balkabağı…Elma….(4 sebze denendikten sonra meyva dedi doktorumuz )
Avakado…..( Avakadoyu yemedi)
….Semizotu….Pırasa…….Muz…..Zeytin ….Ekmek….Ihlamur …..Kabak….Dut Pekmezi….Tam buğday unu, anne sütü , pekmez ve elma ile yapılmış pankek….. Kiraz…. Sonra sebzelere sırayla pirinç bulgur ve irmik ekledik ….. Şimdi kemik suyu ve kıyma deneyeceğiz bide yarın kayısı deneyeceğim…. Bide pirinc unu ile gece maması demişti ama onu deneyemedik daha 3 - 4 gün kuralı olunca çok uzuyor iş…..Birde zeytin yağı her sebzesının içine ezerken bir tatlı kaşığı kadar koyuyorsun….Alerjik bir durum söz konusu değilse ek gıdaya ilk yoğurt ile de başlayabilirsin…..😍🤗 kolay gelsin…..