Ya ben antifenomen diye bir sayfada gördüm. Bu BüşraNur Çalar reklamını yapmış baya bir alan olmuş ama kimse memnun kalmamış. Çocuk kıyafeti gibi beden yolluyorlar yazılmıştı hep. Ben bundan 5 6 sene önce yapmıştım alışveriş. Fiyatına göre normaldi kaliteli değildi yani