ozgersinada benim 2 aylık bebeğim var çok gaz sancıları çektik kimyonlu rezene çayı içtim sütüme geçsin diye etki etmedi nurse harveys kullandım gaz damlası etki etmedi hep çığlık çığlığaydı en son anason denedim yarım çay bardağı kaynar suya bir çay kaşığı koyuyorum demlenmesini bekliyorum içine azcık şeker atıp ılıkken içiriyorum tadını da çok seviyor her akşam uyumadan önce o çay bardağının çeyreğini içiriyorum o kadar rahat gazını çıkarıyor ki gazı olunca en azından çığlık çığlığa kalmıyor zararı da sadece fazla içirirsen sersem gibi oluyorlar başka bir yan etkisi yok