Gamzeli03 hayır annesi rahat ol ki kolay atlatasınız bu dönemi emin ol bütün anneler yaşamıştır bizimde başımızdan geçti şuan iyi gidiyoruz hatta Bi kaç gün önce yine ateşlendi iştahsız oldu hiç zorlamadım gün içinde tekrar denedim almadı bıraktım bende ateşi falan düştü verdim yine yiyor