Sedayvaz35 13 aylık kızım bugün 7 8 sefer büyük tuvaletini yapti.. hepside su gibi ve yemyeşil.. birazcıkta ateşi var.. baktım 3 tane azı dişi patlamıs.. bu ishali disten midir.. ve gecmesi icin ne yapabilirim…
Saadetkaan Sedayvaz35 1 hafta ishalden yattik başta dis sandık ama ne yazikki kanda efensiyin cikti syan 13 gundur ishal😔😔
Sedayvaz35 Kucukmucizem2704 en fazla 38.5 oldu.. keyfinde felan bi sorun yok.. yine kosuyo oynuya çok şükür.. huzursuz degil yani
Sedayvaz35 Kucukmucizem2704 kötü kokulu degil cünkü kaka yaptini hic anlamiyorum bi bakiyorum bezine su gibi yapmis.. bir iki seferde gaz cikarirken yapti
zeynepalp Oğlum da geçen hafta öyleydi, bende dişe bağlamıştım ama kakasında kan görünce hastaneye koştum ve amip çıktı kakasında. Takip edin kakasını inceleyin. Her zaman diş olmayabilir
Sedayvaz35 zeynepalp bende sürekli kontrol ediyorum eltimin kizi enfeksiyondan 1 hafta yatti.. ondan dolayi kakasini atesini hep kontrol ediyorum.. ama şukur keyfi yerinde hasta gibi degil.. huysuzlugu halsizlik istahsizlik yok..
Sedayvaz35 Saadetkaan benim eltimin kizida enfenksiyondan 1 hafta yatti.. bende bundan korkuyorum.. ama kizimin atesi 38.5 gecmedi daha hic ve keyfi yerinde cok sukur oynuyo kosuyo.. eltimin boyle oldugunda baygin halsiz yatiyordu kuzum
Kucukmucizem2704 Sedayvaz35 1hafta once bizde de ates ishal oldu bir gun bkledik ikinci gun doktora gttik bizimki kotu kokulu yapiyordu atesi kaca kadar cikti die sordu 38.7 39uda buldu biizmki distenmi dedik disten ates cok cikmazms atlatik çok şükür gecms olsun sizede