bimohr1406 ben normal doğum yaptım idrarın tutamama ya başladım kaynanam da kalıyordum eltim ve benden 2 yaş küçük görümcem vardı canped in kilot bezini takıyordum ne olur ne olmaz diye durumu biliyorlardı olur böyle şeyler canını sıkma ev batarsa batsın senden önemli değil diyorlar Dı 1 ay olmadan geçti afedersin lavobaya küçük tuvaletini yaparken tutmaya çalışır gibi uğraş bunu gün içinde ne zaman aklına gelirse yap inşallah geçer
Kaçırmak istemiyorsan 1 buçuk saatte 2 saatte bir git lavaboya çünki o zaman idrarın gelip gelmediğini de anlamıyor insan geçmiş olsun bu arada