YankiArin Kızlar kullanıpta memnun olduğunuz varsa marka verir misiniz ek gıda için kullanacağım onun için ne kadar küçük olursa o kadar iyi olur
gokcekizinannesi YankiArin fissler kullanıyorum 3.5 kiloluk. ek gida için kullanmadım evlendiğimden beri kullanıyorum. elim ayağım valla. 10 dk da fasulye pisiriyorum tavuk et hasliyorum. çok çok memnunum
Naz_N YankiArin küçük mü gelir büyük mü bilemem ama Tefal Nutricook 6L kullanıyorum, kendi süzgeci vs de var, zaman ayarlı olması ekstra kolay🌸🌸
eSved YankiArin fıssler cok memnunum canim hemenceceik pisiriyor elim ayagim gibi bes dk da patates hasliyorum vs vs😃
gokcekizinannesi YankiArin ben bakarken almıştım 6 sene önce falan 300 civarıydı ama şimdi biraz uçmuş tabi. klasik dudukluler de işinizi gorur sadece daha uzun sürer.
Miradeniz Fissler pahalı gelebilir ama ömürlüktür yengemin çeyizinden var 20 sene önce Almanya’dan hediye gelmiş hala kullanıyor bende çok memnunum