Arkadaşlar travazol kullandm çok geç geçiriyor sudocrem kullanıyorum trosdy kullanıyorum ama çocuğum 3 günde bir pişik oluyor slepy külot bez kullanıyorum doğduğundan beri 1 yaş 20 günlük falan hele bu sıcak havalar da çok kızarıyor şuan kırmızı poposunhn içi yanları bi kaç güne sulu okur ne öneriyorsunuz Acil