Alpeda canım, ben de ilk başlarda eczaneden alıyordum rezene çayı. Ama aktarlardan, ya da kuruyemişçilerde vardır muhakkak, kimyon ve rezenenin tohumunu al. Eczaneden aldıkların işlenmiş hali. Tohumunu al, onlar daha güzel işe yarar. Ben içiyorum, bir çay kaşığı da bebeğime veriyorum. Çok gaz çıkarıyor kendisi. Rahatlıyor