Merhaba güzel anneler 3,5 aylık bir oğlum var besin alerjisinden şüpheleniyordum 1,5 aydır sonunda hem deri testi hem kan testi yapıldı bir çok besine süt ve süt ürünleri de başta olmak üzere alerjisi çıktı 3.aya kadar da kilo alması gayet güzeldi ancak bu sefer sadece 300 gram almış bu durumu yaşayan anne var mı? Acaba bu aylarda kilo alımı yavaşlıyor mu bu arada oğlum sadece anne sütü alıyor