Deletedmom310 uzun süre devam ederse tehlikeli olur. Benim bebeğim 35 günlük, iki gündür ishal oldu, sürekli sulu kaka yaptı. Sonra kendiliğinden geçti. Neden olmuştu diye sorsan, kuru dut hoşafı yapıp içiyordum süt yapsın diye. Onu içtiğimden beri ishal oldu bebek. Artık içmiyorim ve geçti. Senin dr bebeğin ya üşütmüştür, ya da ishal yapacak bir şey yemişsindir. Yediklerine dikkat et, geçer. Karnını sıcak tut bebeğinin