Hiwarab Kızlar karnım şuan simsiyah nasıl geçeçek buu çok sinirim bozuluyor benim göbeğim değilmiş gibi birde çatlaklar oluştu hamilleikte yoktu oysaki şimdi farkediliyor sizler naptınız? Siyahlıklar geçermi? 😪
MerveOzt Hiwarab benimde kapkaraydı yazın karnım büyükken denizde yandığım için. Doğumdan sonra karnımı yağlıyordum kendiliğinden soyuldu derim beyazladı🤷🏻♀️