Kızlar bir kaç gün önce Raşiztm diye başlık açmıştım bugun doktora gittik doktor raşitizmde olabılır böbrekteki hormonların fazla yüksek ya da düşük olmasından kaynaklı ya da D vitaminnden parantez bacak olabılır dedi 3 secenek var bakalm hangısı cıkacak test sonuclarında böbrekle ilgili sorun yaşayıp parantez bacak olan var mı bebeği tedavisi vs. Merak ettim doktor a sordum sonuc cıksın ona göre konusuruz dedi interrnettnde yazıyorum aradıgm sekılde cıkmıyor net olarak aradığımı bulamıyorum valla doğduk doğalı sağlık sorunlarımız bitmedi buna şükür tabi 🙏