Syhn94 canim ben de meme mama gidiyorum. Bir kere verdin diye hep vermen gerekiyor diye düşünme. Sütünü arttıracak şeyler yiyip içmeye ve sürekli emzirmeye çalış. Sütümün arttığını hissediyordum hatta her memeden sonra değilde gün içinde 2 keze kadar düşmüştüm biberonla ama bi türlü birakamadim mamayi. Sonunda da emzirme danışmanlarına yazdim ve hem meme reddi olmamasi hem de sütün artmasi için eds yani emzirme destek sistemini önerdiler. Eds ye geçtikten sonra bebeğimin daha az mama miktarıyla doymaya başladığını farkettim. Önce günde 2 sefer 90 ccden günde 2 sefer 60 a, sonra günde 1 sefer 60 a, günde 1 sefer 30 a ve en son da biraktik mamayi. Ama adet dönemlerimde sütüm azaliyo gece yatmadan 60 cc veriyorum mamayi.