iki_erkekannesi31 E bebeğin şu 7 tlilik beyaz zıbınlarını kullandım biliyorum ama şuan sitesinde kalmamış bedeni. Lcw sitesinde ikili 15 tl olan var. Alıp kullanan var mı güzel mi ya
Aras-ve-annesi iki_erkekannesi31 ben kullanıyorum ikili takım halinde almıştım 0-3 ve 3-6 çok güzeller doğduğundan beri lcw iç giyimini kullanıyorum çok memnunum
Gksuu iki_erkekannesi31 evet güzel 3 tanesi 22 tl olan var ben ondan aldım güzel %100 pamuk olması benim için önemli olanı zaten
iki_erkekannesi31 Aras-ve-annesi teşekkür ederim canım. Mağazada yoktu netten alatım dedim ama dokunmadan da alamıyorum. Kumaşı nasıldır diye. Deniycem 💙
Mom091 iki_erkekannesi31 lc waikikinin bodyleri çok kaliteli oluyor. Ben 15 aydır kullanıyorum. Hiç deforme de olmuyor