CemileF 1 numara kullanıyorum ama bezde acayip bir koku var. Bir damla çiş değse acı acı bir koku bırakıyor. Birde yeni aldığım pakette bezin tasarımı farklı. Geçmeyen pişiğimiz var artık bezden şüphelenmeye başladım. Bu sorunu yaşayan yada farkeden var mı?
Purple13 CemileF bize hiç pişik yapmadı ama koku var büyük ihtimal her bezde vardır arkadaşlarımla konuşuyorduk hepsi Farklı kullanıyor ama kokuyormuş onlarında. Desenleri Farklı Farklı oluyor canım.