Merhaba sevgili anneler,10 aylık kızım ek gıdayı üç öğün alıyor.Fakat az az yiyor yani her öğünde 5 bebek kaşığı anca yiyor.Tabi bunun yanında 600cc anne sütü alıyor günlük.(hala sağarak veriyorum).Bizle aynı ayda olup bebeği az yiyen anneler sizce normal mi? Ek gıdaları çeşitli ve içeriği yoğun veriyorum ondan çabuk doyuyor olabilir mi?mesela avakado yumurta labne bebek ekmeği ceviz..vs(tabi ayrı önüne koyuyorm kendi pütürlüye alışsn diye.bir yandan da kendim karışık halini yediriyorum.O minik minik yerken onla doymayacağı için ben karıştrp veriyorum.)