Merveayazz 10 aylık bebeğim var gittiğim yerlerde evden yemek taşımak zorunda kalıyorum siz nasıl yapıyosunuz
Ccansuu Merveayazz bende öyle yapıyorum ya evde hazırlıyorum ya da tarhana götürüyorum gittiğim yere 😀
Zeyno111 Merveayazz Bende öyle yapıyorum annem ve kardeşim dışında genelde termos kaplara yaptığım meyve püresini yemeğini ya da çorbasını koyuyorum bir de yoğurt alıyorum. Sabahtan gideceksem de yumurtasını malzemelerini yanımda götürüyorum yapacak bir şey yok😅
Zeyno111 Merveayazz Başka çare yok artık 2-3 çantayla geziyoruz 🤣Kıyafettir bezdir 1 çanta yemek kapları 1 çanta kendi çantamı çoktan kullanmayı bırakmıştım zaten 😅
Ccansuu Merveayazz ya da yulaf koyuyorum iki üç kaşık gittiğim yerde meyve ne varsa yulafı sıcak suda haşlayıp meyve ve yoğurt koyuyorum hemencik fikir olsun size de 🌈🎈
MayneymisAltintop Valla kızım 17 aylık hala yanımda taşırım. Yulaf yoğurt karıştırılır meyve alırım yanıma muhakkak. Bebek bisküvisi ve süt hep çantadadır. Hatta yemeğim varsa bir kavanoza koyup onu bile alırım yanıma. Yüz kilo çanta ile geziyorum aylardır 🤭