Emine7 rujizin Çok güzel bi post olmuş, bizde de mukus var anne sütü alıyo sadece.. İnsan artık düşünüyor alerjisimi var diye. Teşekkür ederim. Birde doktorunuz nerede istanbul falan mı
Birminnosannesi Aysel0609 Evet geçen Pazartesi gittik. Daha önce gittiğimizde de kaşlarda kabuklanma vardı o yüzden hafif alerjik demişti. 10 gün deneyelim dedi ama sonra ne olacak bilmiyorum.
monna AlpMom gaviscon kullandık toz olandan. Alerji testleri yapıldı fakat alerjisi çıkmadı kan testlerinden. Testlerden önce süt diyeti yapmıştım on gün on gün içerisinde de bir değişim olmadı. O yüzden alerjisi olacağını sanmam. Yarın da arkadaşın tavsiye ettiği dr a götüreceğiz bakalım. Mihrimah sultandakine. Artık bir çözüm istiyorum günde 20 defa kusar mı bir çocuk😪
AlpMom monna birde rahatsiz oluyor dimi ah hala oluyor bizede ama daha az cok sukur. Insallah sizinde gecer sut urunleri diyeti cok kati uygulamaniz gerekiyordu denemek icin ? Birde kg alimi gelisimi iyiyse kusmayi pek umursamiyo dr lar. Ayrica bebeginiz kucukse alerji testi sonuc vermiyor 2 dr da ayni seyi soyleediler bana. Hala daha alerjimiz olabilir diye suphelerim var benimde
Supurgesizcadi rujizin bebeğim on bir aylık oldu ek gıdaya kadar her bezi mukusluydu emen bebekte olur normal dediler hep.bazen çok irdelelemk gerekiyor demek ki.kucuk bir belirtiye teşhis koymamak lazım doğru söylüyorsunuz.boyle alerjilerin daha ciddi belirtileri olur.
monna rujizin tavsiyeniz üzerine yarın götüreceğim de aradım randevusuz gelip bekliyorsunuz dediler. Sabah dokuz gibi gitmeyi düşünüyorum çok bekler miyim sizce? Keşke randevulu çalışılsaydı
rujizin monna ben gittiğimde 10 dk bile beklemedim çocukların izni olan günde gitmeme rağmen, bi hastası vardı içerde sadece, çok bekleyeceğinizi düşünmüyorum :) herkesin ateşi tek tek kulaktan ölçülüyor güvenli de :)
Eren10 rujizin nokta nokta kan olmuştu mukusluydu döküntü ağız çevresinde birşey yokt ve bende 1 ay diyet yapmıştım
monna rujizin teşekkür ederim 😊 inş biz de çok beklemeyiz bir saatte 10 kere üstüme kusmuşluğu var çünkü 🤦♀️
monna rujizin Hiç beklemedik. gittiğimizde içeride hastası vardı sonra bizi aldım ve 35 dakika kadar konuştu .çok memnun kaldık gerçekten anne gibi ilgili merhametli şevkatli bir doktor🥰 Çok teşekkür ederim size vesile oldunuz sayenizde doktorumuzu bulduk☺️