uygar48 Merhaba kızlar. Kullandığınız memnun kaldığınız uygun fiyatlı telsiz öneriniz var mı acaba? Cızırtı yapmayan, çekim gücü iyi olan. Şu an ebebekte indirim var, Vtech markasını kullananız var mı acaba? Fiyatları epey uygun.
[silindi] uygar48 vtech görüntülü kameralı telsiz kullanıyorum oğlum 1 yaşında çok memnunum. Uyutup kapıya bile çıkıyorum çok iyi çekiyor.
uygar48 [silindi] ben normal telsiz düşünüyorum, muhtemelen o da aynı markanın ürünü olduğu için iyidir diye düşünüyorum. Pilli değil galiba bildiğim kadarıyla
[silindi] uygar48 bizim kullandığımız şarjlı aynı zamanda pilli olarak kullanabiliyoruz. Misafirliğe gittiğim zamanlarda pilli olarak kullanıyorum.
sdsd telsiz yerine ixaomi nin 360 derece dönen kamerasını alın derim.telf dan takip edıyorsunuz.gece görüş netliği cok güzel.ben cok memnunum tavsiye ederim.230 gibi bir fıyatıda var
Minigimm2020 sdsd kendi internetinizi kapatıp da mi bakiyosunz ben ni aldim kendi internetimi kapatip wifi açıp kameraya baglanabliyodum . Ama evde wifi olmadigi icin disaridayekn vs izleyemiyodum