Merhaba, bebeğim 40 günlük. Öncelikle horlaması var uyruğumda horluyor derin uykuya geçtiğinde bu horlama kesiliyor. Damla kullanıyorum ama geçmiyor. Normal mi?
Birde emzirirken tıkanıyor boğulacak gibi oluyor çok korkuyorum artık emzirirken kaç kere düşünüyorum bilginiz varsa yazın lütfen 😔😔