Kızlar bebegim üç aylık uykusunda çok ağlıyor normal mi ki
arzayson Aşıdan korkmuş ya da bir şeyden etkilenmiş olabilir bazen yapıyorlar öyle 😔
😢
snil benimki çok yapıyor ya her gün yaopıyor üç aylık
arzayson Kıyamam ben ona bir şeyden korkmuş o😔😔