[silindi] Mom4775 gece uykularımız bozuldu. Sabah 5 veya 6 gibi uyuyor öğlen 2 de kalkıyor. Gece asla uyumuyor. Doktora gittik tahliller yapıldı herşey normalmiş. Hem yememesi hemde uyumaması beni çok zorluyor. Kafayı yiyorum.