Canangun Benim kızım aç aç çok durdu, maalesef. Bir ara okadar iştahsızdıki emmeyi bıraktı, gerçi mamayıda içmiyordu. Tekrar emmek istemiyorsa gazı vardır belki canım. Az emiyorsa sende sık sık emzir. Günde 3-4 tane dolu bez alman lazım, bunların ikisi dolu dolu olmalı.