Necatiasafinannesi Merhabalar, normal doğumla bebeğimi doğurdum. Kanamam durmuştu. 41. Gün doktora gittim alttan muayene yaptı ve ertesi gün tekrar kanamam başladı. 4 gündür devam ediyor, sizce regl mi oldum?