Limoneta Dudak bağı diyorlar ona bildiğim kadarıyla. Dişlerin tamamımın çıkıp, yerleşmesi bekleniyor eğer çok ayrımsa kapanmayacaksa tabi doktor kararıyla sanırım dudak bağı ameliyatı yapıyorlar. Benim oğlumda da dil bağı var o zaman araştırmıştım canım. Bir doktora görünürsünüz o net bilgiyi verir.