Kubra01wi bence değil. benim oğlumun gelişimi akranlarına göre önde gidiyor. boyu da öyle. 3 aylık aşısında 7 kilo idi.3.650 doğdu.
3 ay aşısında boyu 62 cm di.4 ay aşımız 10 gün sonra.kesinlikle bir çocuğun boy ,kilo olayı genlerle alakalı.anne baba ile alakalı.büyükler der ya cinsi cinsine çeker diye.aynen öyle.benim öteki büyükler de iri bebeklerdi (ayrıca onlarda da çok sık kaka olayı oluyordu..)hala da öyle 12 yaşında kızım var 1.64 boyu var.