demirboy Minnakbiranne bence dr a danışın. Ben sürekli asm deki hemşireye rapor veriyordum yenidoğan için günde 8-10 kaka normal diyordu
Gksuu Minnakbiranne benim bebeğimde öyleydi her beslemeden sonra cok dolu dolu değil ama yapardı kakasını 10 kere falan epeyi zaman öyle devam etti düzeldi sonra büyüdükçee
Sblsrgnsn Minnakbiranne kilosu iyi ozaman guzel almis masallah ilk aylar cok sik kaka yapmasi normal doydugunu sutun yaradigini anlayabilirsin bez sayisindan 2.aydan sonra yavas yavas azalir mersk etme kilo alimi gayet normal
mihrosum Arkadasımın oglu bu sekılde yapardı ama alerji cıkmıstı. Tanı her cok kaka alerji de degil. Bence dra danısmanızxa fayda var