EsleminkuzununAnnesi bizde doğduğumuzda beri çekiyoruz kessin bi çözümü yok ama bizi biogai damla rahatlatmıştı biraz bide ayakları hep sıcak olsun sizde yediklerinize dikkat edin kimyon atın yediğiniz yemeklere oda iyi geliyor ama kessin geçmiyo bana kırkı çıkınca geçer demişlerdi ama 3 aylığız hala geçmiş değil sağlıcakla büyütün bebişinizi🌺🎀