Alparslanozge Kızlar sütü çıkarıp poşetle sıcak suda çözdürdüm ama oğlum meme delisi olduğu için biberon almıyor tekrar o sütü buzluğa atabilir miyim ?
Neroizm Alparslanozge cozdurdugunuz sutu hatta hicbir gidayi yeniden buzluga atmayin size onerim. Saglikli degil.
Ebruulas92 Alparslanozge sıcak suda çözdürmemek gerekiyor diye biliyorum çünkü sütün içindeki tüm vitaminler ölüyormuş. Poşeti normal su dolu kapta yada çeşmenin altında çözdürebilirsiniz çözülmezse ılık suyla. Ve tekrar buzluğa koymayın
Deletedmom58 Alparslanozge ılık bir suda çözdürmeyi dene birde,birde hiç bir gıda ürününü buzluğa çıkarttıktan sonra tekrar koyma sağlıklı değil
16102018 Ben buzluktan çıkardığım sütü normal altta kendinin çözülmesini bekliyorum bi yere gideceğimde önceden çıkartıyorum buzluktan yanlış mı sizler ılık suda çözün demişsiniz ama
Tubaeyvz 16102018 altta çözdükten sonrami 24 saat içinde tuketilicek yoksa buzluktan çıkar çıkmaz mı ben çıkardım 1 gibi öğlen hala cozulmedi
Alparslanozge Arkadaşlar bende biliyorum buzdolabında daha sağlıklı çözünmesi ama bebeğim çok huysuz emzirmekten goguslerim parçalandı içim giciklaniyo artik. Bebegim sürekli emiyo sagmaya fırsat olmuyor dolmuyor o yüzden yine de bı sorayım dedim sağolun
Onedroplove Alparslanozge anladım canım o zaman biberona alışana kadar çıkarma sütlerini yazık ziyan olmasın belki biberonu sevmemiştir yada açtığın sütün tadı değiştiyse sevmemişte olabilir
Alparslanozge Onedroplove yok kuzum bi hafta önce koymuştum ya bı tane vardı zaten o yüzden sormuştum. Biberon emzik tiksintiniyo bı kere anneme bırakmıştım çok açıkinca almış biberonu. fırsat vermiyor ki sağayim 🙁
Onedroplove Alparslanozge aynen bizde öyleyiz 1 hafta sonra işe başlıcam biraz süt sağıp buzluğa atayım diyorum yok ne mümkün ancak gün içinde kahvaltı yapıp yemek yapabiliyorum