16 haftalik is goremezlik parasi ni ve emzirme parasini dogum yaptigibiz hastanede dogum tarihinizi giriyolar ve emzirme tarihi giriyolar ona gore para yatiyo 300 tl cocuk parasini ise devlet veriyo onu direk yatiriyolar 170 hattini arayin 2 ye basin sonra dogum raporu hakkinda bilgi almak istiyorum deyin bazen raporu onaylamiyolar ve para yatmiyo ben bu sorunlari cok yasadim size ne yapacaginizi soyluyolar