Kızım 8′de uyanıyor. 10′da ilk uykusunu yapıyor. 12′de 2. Uykusunu yapıyor. Saat 4′te 3. Uykusunu yapıyor. Sonra akşam saat 8′e kadar oyunlar oynuyor 8′de gece uykusuna yatırıyorum. Sorum şu daha sık uyumak istiyor gündüzleri zaten daha önce gündüz uykusunu 2 kere yapıyordu sonra 3′e çıktı şimdi ise 4 oldu. “Ne güzel işte çocuğu uyumayanlar da var” demeyin lütfen. Böyle gündüz uykuları yaptığı zaman gece biraz sıkıntılı oluyor. Emziriyorum uyutuyorum ama biraz oyalanmak istiyor. Bu durumu nasıl çözebilirim. 7 buçuk aylık. Hatta şuan beşiğinde sallıyoruz böyle uyuyan bir çocuk, hüngür hüngür ağlıyor. Henüz hiç diş çıkarmadı. Genellikle uykusu varken huysuzluk yapıyordu. Şuanda uykusu var sanıyoruz sallıyoruz ama ağlıyor beşikte. Memede istemiyor. Bi çare lütfen…