Hanalmus benim kızım 38 günlük oldu bugün, doğduğundan beri tekiz ilk bir hafta zordu normal doğum yaptım ağrılarım vardı biraz ilk doğumum, özellikle 20. günden sonra iyice toparladım gündüz bebek uyurken evi temizliyorum yemek yiyorum çocukla ilgileniyorum, yalnız olunca insan tabi daha çok yoruluyor ama en azından kafam rahat karışan yok, bebekle hep ben ilgilendiğim için dilinden çok iyi anlıyorum, bence çok güzel bir şey 😅