Mucizemveben90 benimki 3 aylık olana kadar yatağına bırakırdım kendi kendine uyurdu. 3 aydan sonra uyumamaya başladı, ayağımda salladım 5 dk sonra uyumaya başladı, alıp yatağına bıraktım devam etti. şimdi 5 aylık olmak üzere sallamak için yatırdığım anda ağlama krizine giriyo. önce kucak, sonra biraz ayakta sallama tam uyudu beşiğe bıraktım hadi bi çay içiyim hoop içerden çığlık kıyamet. bi daha kucak, bi daha ayak 😱 6 aydan sonra düzelir diyolar bekliyoruz bakalım 😍