Gkk Hanımlar bebeğim emziriyorum uyudu sanıp bırakıorum çocuk yarı uyanık yarı uykulu 5 sn dalıo kalkıo ağlar gibi oluo tekrar dalıo gazını çıkardım mama denedim oda sıcaklığını denedim hiç biri fayda vermio niye olabilir sizde böyle bi durum varmı ?
Resmiye benim oğlumdada aynı durum var. Çok gazlı oğlum bir kere gaz çıkarması yeterli gelmiyor bir kaç kez çıkardıktan sonra yatıyor.
Resmiye Gkk sıcak uygulasanız belki rahatlar güzel uyur. Ben battaniyesini petekte ısıtıyorum sarıyorum çok rahatlıyor ve güzel uyuyor👍🏻
Mehmetmoms Benim bebeğimde 36 günlük kucagimda uyur yerine koyduğum an ağlar gözünü açar kucağıma alır tekrar uyuturum yine aynisi olur kısır döngü maalesef artık tam uykuya dalınca yatırıyorum yerine