Merve birkaç gün önce hepsiburadan sipariş verdik bestway marka aşırı memnun kaldık hemen sayayım memnun kaldığımz yönleri .
1 . Kare olması balkonumuz için daha kullanışlı
- Çok sert bi plastik kızım bastırdığı zaman içe göçmüyor
- tahliye tıpası var
- alt kısmıda ekstra şişiriliyor oturduğu zaman yumuşak zemin oluyor
bizim aldığımz 78 cmdi galiba kızım 13 aylık ideal geldi boyu bize . Bir büyük boyuda var ama 😊🌸